mspmirra

Alla inlägg under maj 2011

Av mspmirra - 31 maj 2011 19:53

Heej!!  

azzå jag har lite dåligt samvete.  

min riktiga lilla syrras gubbe har aldrig vart meh på bloggen.

men nu blir det ändring på det!   

här kommer hon: smile132

   

aja ses kramizzar mirra love.          


Av mspmirra - 31 maj 2011 17:30

Haj haj på dig!  

a nu så e det så att denna tjej ville vah meh på bloggen.

så visst här kommer en bild på hon.

   a vi två har inte chattat så mycket. men hon e nog snäll. ¨*bli vän med hon såä blir hon nog glad  

namn: fjortizen...!

aja ses//mirra love    











Av mspmirra - 30 maj 2011 16:03

tjaaa!!  

har en ny animering.

look!!

   

Av mspmirra - 29 maj 2011 10:15

Heej!!  

azzå min bästis tildis.ylvis

börjar bli lite krävande.

hon har ju blivit hackad.

och bad om att få en present.

jag gav upp till slut och gav henne både byxor och en tröja

sen så blir hon endå inte nöjd!  

hon gör en look där det står det här vill jag ha.  

men liksom det varju saker jag tyckte om!  

här e en bild på hon:

   

sen så har man fått stora små pets  

här e dom på en liten bild    

    

sen nu sissta grejen. jo jag var och kolla på lite bloggar och såg världens bästa inlägg.

läs det här:

   läs från: jag säger bara såhär...

hej då// mirra love

Av mspmirra - 27 maj 2011 17:37

Heej!!

har varit på fredags mys meh kompisar i par.is

rum.

här kommer en flum bild  

      haha!!

a nu kommer en grej jag bara var tvungen att fota!  

slagsmål och fredags mys?

haha!!

den var bara så kul så jag var tvungen.

mitt i allt mys började dom med ett slagsmål.

a typ som det som hände på mitt sjukhus när min vän låtsades vara mördare.  

aja ses//mirra love  

Av mspmirra - 27 maj 2011 09:20

Azzå herre gud!  

jag får ju typ hela tiden saker från min ö.lista!     

utan att ha bett om det!

asa skyst!  

den som gav mig en sak i dag var connie!

jag glömer inte att lägga dit bilden här kommer den:

  här e hon: connie!

aja ses// mirra love  

  


Av mspmirra - 26 maj 2011 18:55

Heej!!  

i dag har man typ stött på en asa skyst tjej.

först så får man i chatt medelande så fortmankommer in:

Heej! <3 fina kläder dom passar dig.

sen ser man den lilla present saken under henne och ser att jag fått två presenter helt utan andledning!  

här kommer en bild på hon.

namnet på denna ängel e: solisolo.

aja ses med vänliga hälsning// mirra love.   

Av mspmirra - 25 maj 2011 12:25

Heej!!

något tragiskt har hänt!

mitt vip e slut!!!

 

här kommer en bild.

   Buhu!!

men jag e i level nio nu i alla fall  

aja ha det bra kramizzar från mirra love 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards